<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d4047809\x26blogName\x3dvalentein++%5D%5B++by+richard\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://valentein.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dnl_NL\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://valentein.blogspot.com/\x26vt\x3d-6949179954180665246', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

donderdag, maart 30, 2006


YORIN FM WORDT CAZ!

Yorin FM moet met de naam Caz! een nieuw leven gaan krijgen, zegt Gerard Timmer, de radiodirecteur van SBS6. Hij doet zijn uitspraken in De Telegraaf. Via de website Caz.nl kunnen luisteraars vanaf vandaag de ontwikkeling van de nieuwe radiozender volgen.

Caz! zoekt de stem, die de zender herkenbaarheid moet gaan geven, niet onder bekende dj's, maar onder de luisteraars. Volgens Timmer is de naam gekozen, omdat die 'karakter en persoonlijkheid heeft'. Op welke doelgroep de zender zich gaat richten en welke muziek gedraaid gaat worden, wordt bij de lancering eind april bekend gemaakt.

woensdag, maart 29, 2006
HEERLIJK HEUR

Wat een humor hebben onze meiden. (Om nog maar te zwijgen over hun uitmuntende repertoire keuze!)

Giel Beelen had de kaasmeisjes onlangs aan de telefoon over hun sterrenstatus nu GoogleIdol een hit is voor Pomme & Kelly. Beluister het gesprek hier of download het in mp3.

Google Idol is een hit. Al in de eerste week had de website 93.000 bezoekers. Anders dan de naam doet vermoeden, is de website niet opgezet door Google maar door de 27-jarige Ben Petro. Deze Australiër kwam op het idee door clips op het internet waarbij jongeren voor hun webcam een nummer playbackten. Deze videoclips, gemaakt met het programma Google Video, bleken een groot succes. Twee Nederlandse meisjes, Pomme en Kelly, trokken met hun filmpjes dagelijk 63.000 bezoekers op hun website.

Edit: De Nederlandse meisjes Pomme en Kelly hebben afgelopen zaterdag de eerste editie van Google Idol gewonnen. Van de tweehonderdduizend uitgebrachte stemmen waren er ruim een kwart voor Pomme en Kelly.

De 15-jarige meisjes speelden voor de webcam het nummer 'Respect' van Aretha Franklin na. De meiden versloegen in de finale de Chinese tieners die een imitatie van de Backstreet Boys deden. Met hun zege wonnen Pomme en Kelly 250 dollar (zo'n 208 euro), die ze naar vrij inzicht mogen besteden aan een goed doel ][ via FOK

RECLAME RECLAME

Als je hier van houdt, kun je de site maar beter bookmarken. Net als ik.

VLIJMSCHERP

ANAMOR WATTE?

Het lijkt bedrog, maar er blijkt geen fotobewerkingsprogramma aan te pas te zijn gekomen! Lyrisch ben ik hierover. Anamorfose heet dat toch? Zoals de fiets op het fietspad van rechtbovenaf ook veel gerekter is als vanaf je fiets af bekeken. Kurt Wenner en al die anderen; zuig hier maar eens een puntje aan!


JNG TV BEDRF ZKT KYKRS EN BGNT DATESTE

Talpa Holding, eigenaar van Talpa.tv, is een datingdienst op internet begonnen: Mundo (Niet te verwarren met Mappa Mundo, het initiatief van het Rode Kruis waar Hotel Big Brother enige tijd voor in de weer was op Talpa. Niet gezien? Je bent niet de enige!) kreeg een stille lancering. De site begon met een niet nader genoemd 'white label'- bestand. Dat is een dienst zonder merk die aan klanten wordt aangeboden als achterkant en/of database van een site. Volgens een ingewijde in de branche gaat het bij Mundo om een bestand van ItClicks waarvan de voorkant inderdaad op die van Mundo lijkt. ItClicks is een productie van Yellowmind in Baarn.

De woordvoerder van Talpa Holding bevestigt dat het bestand van Mundo van ItClicks komt. Gebruikers hebben geen bezwaar volgens de woordvoerder: "Klanten die zich bij andere datinglabels van YellowMind inschrijven weten dat hun profiel wordt doorgeplaatst op andere sites. Dat geldt dus ook voor Mundo. Op deze manier gaan we met een goed gevulde database van start."

Talpa Holding overweegt Mundo een multimediaconcept te maken: "Eerst goed op poten zetten, maar Mundo zou heel goed een zelfstandig merk kunnen worden. Dan kun je ook denken aan digitaal, magazine, radio, enz."


AANSLUITEND OP DE NIEUWE WIND

Ze hadden nog wat budget over bij KPN na de frisse wind die gewaaid heeft in de look & feel van het bedrijf: het mooi gemaakte Huis van Morgen is een soap zonder veel inhoud, met als doel ...


BOE!

BELGEN EN HUMOR?

Dit schijnt het bewijs te zijn dat het wel zou moeten kunnen.

KOM OOK IN OPSTAND

Ik draag het t-shirt nu al 4 dagen en weiger het uit te doen! ;-)


7 PLAGEN VANAF VOLGENDE WEEK OP TALPA

Talpa komt vanaf maandag met een nieuw televisie programma; 'De 7 plagen'. In dit nieuwe tv-programma, wat ook live via internet is te volgen, zullen twee teams van vier Nederlanders en vier Belgen elkaars leven tot een vrolijke hel maken, onder leiding van Winston (Nederland) en Elke van Elderen (België).

De winnaar van de dagelijkse confrontaties op leven en dood mag één van de zeven plagen kiezen uit het keuzemenu en die op de verliezer loslaten. En....een eenmaal uitgedeelde plaag is onomkeerbaar en oneindig.

Het draait dus uit op een uitputtingsslag. Wie blijft lachen in een constante temperatuur van 30 graden Celsius en omringd door 5 biggen – verkleed als sumoworstelaar en geboeid aan een andere bewoner – alleen zingend mogen praten, terwijl 50 keer per dag een schlager door het huis schalt en je maar 3 uur achter elkaar mag slapen?

Edit: het programma wordt een week vooruitgeschoven ][ zie Medialog


Free counter and web stats